Welke huporganisatie? Hoogeveen Helpt

Als u hulp zoekt bij financiële zaken, sociale problemen of u zoekt gewoon hele praktische ondersteuning dan is het soms best moeilijk om de juiste organisatie te vinden die daarbij kan helpen. Misschien niet eens omdat er geen hulp beschikbaar is, maar juist door de vele organisaties ziet men vaak door de bomen het bos niet meer.

Op de website van Hoogeveen Helpt vindt u een enorme opsomming van landelijke en lokale diensten en organisaties die kunnen helpen. Dit helpt natuurlijk niet om een keuze te maken en daarom kunt u uw vraag voorleggen aan een deskundige vrijwilliger die u kan doorverwijzen naar de juiste organisatie.

Hoogeveen Helpt biedt hiervoor de mogelijkheid via een live chat functie op hun website (rechts onderaan). De live chat is beschikbaar op werkdagen van 10:00 – 12:00 en 14:00 – 16:00. Chatten kan volledig anoniem, u hoeft alleen een voornaam op te geven om de chat te starten (dat hoeft niet uw echte naam te zijn).
U kunt ook het contactformulier gebruiken, dan krijgt u antwoord per mail of u wordt gebeld.

Als u liever uw mobiele telefoon of tablet gebruikt kunt u de Hoogeveen Helpt mobiele app installeren via een van de logo’s hieronder:

Liever niet chatten of mailen? U kunt ons natuurlijk ook altijd bellen. Dan wordt u persoonlijk verder geholpen door een vrijwilliger van Loket Geldzaken. Onze huidige bereikbaarheid vindt u hier.